خانما قرص فریرون خوبه ؟؟بهداشت میده بهم

۳ پاسخ

منم ازون میندازم

دکترمنم بهم همین قرص وداد ومن رازی ام ازش،یبوست نمیشم

ایرانی دیگه اگه مشکلی باهاش نداری یبوست نمیشی بخور

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری