عزیزمپسرت چند کیلو دنیا اومد ؟؟؟زردی نداره؟
پسر منم داره و الان ۳روزه داره قرص مصرف میکنه😔
بچه منم روی پانزده هس دارم دق میکنم یک دکتر هی اونم دوماه دیگه نوبت داره
دختر جاری منم داره از ۱۳ روزگی متوجه شدن والان ۱۸سالشه روزی یه قرص ناشتا میخوره عیب نداره غصه نخور
اشکال نداره بچه منم داره اصلا ناراحت نباش که تیروئید داره خدا رو شکر کن که زود متوجه شدی و درمان میکنی
از کجا متوجه شدی علائمش چی بود
اشکال نداره قرص مصرف میکنه خوب میشه زود متوجه شدی اگه داروهاشو مصرف کنه چیز خاصی نیست
تو بارداری زیاد نمک میخوردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.