بله، میپزم. بعضیا بخارپز میکنن ولی من میپزم. چون بالاخره با آب باید میکسذکنم که مثل ماست بشه. اگر سیبت ترشه یک نوک قاشق شکر هم میتونی بزنی ولی من با موز میکس میکنم که شیرین هم بشه
شیش ماهش شد شروع کن، زود شروع نکن مگر اینکه دکترش بگه.
چندتا سبک مختلف برای شروع هست، بنا به شرایط بچه ات دکتر پیشنهاد میده. مثلا بچه های من که رفلاکس دارن و حساسیت پروتئین گاوی نباید با فرنی و حریره بادوم شروع میکردن. با پوره سبزیجات شروع کردم من و پوره سیب و موز.
اما بچه ات اگر حساسیت و رفلاکس نداره با فرنی ساده شروع کن. کم کم چیزهای مختلف بهش اضافه کن. مثلا سیب، موز و.. بعد حریره.
از همه مهمتر ببین دکترش چی میگه. دکترا خودشون دستور غذایی میدن بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.