با سرنگ میدم. با شیشه خیلی کم میخورن، مجبورم با سرنگ بدم که بیشتر بخورن.
هم با شیشه هم با لیوان میدم هردوشو میخوره لیوانو بیشتر خوشش میاد ولی شیشه رو که میبینه بیشتر ذوق میکنه بهش
هم شیشه هم لیوان
با لیوان بیشتز و بهتر میخوره
من با شیشه شیر
تک تک دخترم بالیوان میخوره
منم با شیشه میدم
با نی فقط بازی میکنه
با شیشه میدم
وقتی با لیوان میدم توش فوت میکنه
بالیوان وشیشه شیر
بدانیم لیوانی شیشه ای نزدیک دهنش میبرم آروم آروم بهش میدم اولاش بلدنبودبخوره الان دیگه یادگرفته
من ک با شیشع نمبخورد اصلا
اوایل با قاشق و سرنگ دادم الان لیوان میدم یه ماهه
منم با شیشه میدم میترسم با لیوان بپره تو گلوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.