۳ پاسخ

من دکترم گفت بدم

ویتامین د که تا اخر عمر باید بخوریم
دکتر دختر من میگفت تا ۵ سالگی دوز وستامین د میشه هفته ای نیم سی سی ۱۲ هزار
در سال سه ماهم اهن ۱۵ میلی گرمی که بین سال تقسیم‌میشه
مثلا یه بار تیر یه بار ابان یه بار اسفند با توجه به سن‌و‌تولد دختر من

ن..بعد دوسال ندادم

سوال های مرتبط