مامانا برای بیمارستان بهتره ست های چند تیکه بخریم؟

۸ پاسخ

منم موندم

من ی ست ۲۰تیکه مامانم خرید با ی پنج تیکه ی چندتا بلیزشلوارم تیکه ای خرید

ی زیرپوش باشه ، بلوز ، شلوار ، کلاه ، به جای بلوز شلواز میشه سرهمی هم باشه ولی زیرپوش یا بادی برای زیرلباسش حتما باشه کلاه هم حتما دورپیچ یا پتو سبک / جوراب و دستکش ضروری نیس ولی باشه بهتره

من ست 19 تیکه خریدم ولی کاش تیکه تیکه میخریدم میخام تیکه تیکه بخرم خیلی به کار میاد

ست نخر توش ناف بند اینا داره استفاده نمیشه

من ست چند تیکه نخریدم .جدا جدا خریدم ست خیلی اضافه داره که اصلا شاید یکبار هم بکار نیاد

برا زایشگاه باید پنج تیکه باشه عزیزم من واسه همشون پنج تیکه گرفتم چون خودشون میگفتن پنج تیکه باشه حتما ی دست هم بلیز شلوار اضافه کافیه

۲۰ تیکع عالیه همه چیزم داره

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری