مامانای اهوازی تخت بچتون‌رو از کجا گرفتین؟

۸ پاسخ

توی نادری سیسمونی منصف..سه تا شعبه داره اون شعبه اش ک توی خیابون امامه..سرنبش خیابون علم الهدی

گهواره برقی هم باز برا پسرم سالمه همون رو استفاده میکنم از بارانه گرفته بودم ، الانم هم بارانه زیتون هم میلو بی بی پارک سنتر گهواره های نازی داشتن

من ۱۱ سال پیش از برند ساحل چوب گرفتم نوزاد و نوجوان جنسش عالی بود و چون سفید بود و یثسالم همون رو میزارم برا دخترم برا پسرم هن الان ست بزرگسال باز ساحل چوب گرفتم ، نمایندگیش پارک سنتر طبقه ۳

اونی ک نداره نمیگیره من نگرفتم😐

بستگی داره چقدر بخوای هزینه کنی برند هست خدا تومن تو ادهمم هست مناسب منکه برا دختر بزرگم از ادهم گرفتم برا دومیم همینکارو میکنم

تخت دخترم

تصویر

من همه رو سفارش دادم
قیمت هاش مناسب تره

من تخت کنار مادر گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان نوخوچی🎀 مامان نوخوچی🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری