۷ پاسخ

نمیخوابم والا
امروز فرستادمش خونه مامانم بلکه بخوابم

پاهام جون‌نداره از کم خابی ..

بعد ۳روز دیشب خوابیدم یکم

سر بچه اولم خیلی زیااااد بی خوابی کشیدم
سر دومی خودم کارام و با خواب بچه تنظیم کردم کمتر بی خوابی کشیدم
سر این یکی باید بیاد ببینم چی پیش میاد

روزها که تایم خوابش بیشتره و خوابش عمیق تر میخوابم. هر چند اون موقع هم خیلی وقتا نمی خوابم و میرم سراغ کارای خونه🥴

ماهم نداریم🤣😂

نمیخوابیم که😂😂😂.

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی