بدترین بخش بارداری همینه
طبیعیه منم از ۷هفته تهوع گرفتم هنوز باهامه ولی خیلی کمتره شده ، از هفته ۷تا ۱۲، ۶کیلو کم کردم برو دکتر حتما دارو بگیر کنترلش کن ک ضعیف نشی
من به همه میگم فقط برای حالت تهوع چوب شور یا ساقه طلایی یا بیسکویت ترد اینا خوبن یدونه بزاری دهنت حالت تهوعت قطع میشه یعنی عصای دست منن اینا🥲
همیشههه همراهم دارم
خیلی بده ایشالا که زود خوب میشی من که هنوز دارم😢
من از اولین روز ۶هفته تهوع دارم صبح که بیدارم میشم تا ۵/۶عصر بعدش دیگه انگار نهانگار فعلا منتظرم ببینم استفراغ کی شروع میشه😂
طبیعه من از اواخر شیش هفته شروع شد و همچنان ادامه داره ...
چهار کیلو هم وزن کم کردم ...
یخورده بهتر شدم ولی هنوزم هست
وای متنفرم😭😭😭
من فعلا دهنم خشکه!!!همش باید آب بخورم
بالا میاری؟
پس شروع شد 🥲 به لحظه های مزخرف بارداری خوش اومدی.
سلام بر مادر شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.