۷ پاسخ

بعله چون‌تو‌خونمون خیلی ساکتیم

نه از صدای بلند می‌ترسه
دریل و اینا

اره خیلی

آره بابا
دست میزنم براش با هر بار صدای دست چشماشو میبنده

الان بهتر شده

ارههه

اره والا 😂😆

سوال های مرتبط