۵ پاسخ

من نصف قاشق چایخوری اردبرنح روبااب سردحل میکنم ومیزارم روی حرارت ومدام هم میزنه تاقل بخوره وغلیظ بشه بعدیه کم شیرخشک که بااب ولرم قاطی کردم رومیریزم توش وهم میزنم ومیریزم توشیشه بهش میدم میخوره اگه شیرخودتومیدی بجای شیرخشک میتونی شیرخودتوبریزی توش -شیرپاستوریزه فعلابراش خوب نیست

من یه قاشق مربا خوری آرد برنج با شیر پاستوریزه درست میکنم
پسرم هم دوست داره میخوره

اگه اولین باره میخوای شروع کنی از خیلی کم شروع کن از روزی ی قاشق بده هرروز اضافه کن تا ی هفته ک میشه ۷ قاشق از اون ب بعد دیگه هرچقدر ک نی نی میل داره بده بهش
فرنی هم آرد برنج و آب(من آب جوشیده سردشده میریزم)و ی تیکه کوچیک نبات و بادام الک شده ی دونه اینارو بریز توی قابلمه و بذار روی حرارت قوام اومد ولرم شد بده بخوره ولی اولی هارو رقیق درست کن راحت بخوره کم کم بافتشو غلیظ کن روزهای بعد

من با شیر پاستوریزه درست میکنم

فکر کنم اول باید با آب بپزی بعد از روی گاز برداری بهش شیر اضافه کنی

سوال های مرتبط