۶ پاسخ

غذاش ملین هست
و رقیق
فقط تخم مرغ ممکنه یوبس کنه که اونم با روغن زیتون میدم
تو سوپش که الو میندازم آبم که میخوره شیر هم که هست
مگه میشه از صبح انقد یه ذره ذره پی پی کرد تا دو دفعه یه کم حجم بیشتر
۵بار شد تعویضش
خسته و نابودم

دندون در اورده؟

پوره عدس درست کن
عدس هارو بپز بعد با آبکش صاف کن پوستاش جدا بشه یکم کره اضافه کن با آبلیمو
خیلی جواب میده برای یبوست

پورع سیب پخته بده بهش

الو هم بنداز تو سوپش

یبوسته
کره هم خوبه بریز واسش

سوال های مرتبط