۷ پاسخ

هشت ماه و سه روزشه ماشاالله یازده کجاش کمه عزیز؟؟؟

وزنش زیاده تز نمودارم بالاتره به نظرم نباید انقدر باشه یازده کیلو وزن یکسال و نیمگیه قدش خوبه پسر منم همینه

دختر من الان ۸/۵۰۰ وزنشه
قدش ۷۵

زیاد نیس؟

من 10ماه هست
هشت و سیصد

تو گهواره قسمت قد و وزن ثبت کن بهت میگه چطوره

دخترمن‌۸و۹۰۰ بود امروز بردم‌بهداشت☹️
قد ۷۰

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محـــــیا🌱 مامان محـــــیا🌱 ۱ سالگی