خانما غربالگری دوم واجبه یا نه؟

۷ پاسخ

بنظر من که برو بهتره همه ی اعضای بدنشو چک میکنن جنسیتش کامل مشخص میشه

دکتر بهت میگه ک بری یا ن
من خوندم اگه خدای نکرده غربالگری اول مشکل داشته باشه میفرستن
یاهم اونایی ک براشون فرقی نداره حتما میخوان انجام بدن پس برو ببین دکترت چی میگه

دکتر من گفت غربالگری ها رو برو اکو قلب بو

بله حتما واجبه

بنظر من که برو بهتره همه ی اعضای بدنشو چک میکنن جنسیتش کامل مشخص میشه

بابد ببینی نظر دکترت چیه، برای من اولی خوب بود دیگه دومی رو لازم ندونست ولی بعضی دکترا مینویسن

دکتر منو نفرستاد گفت نیازی نیست انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 🧿 مامان آرسام کوچولو 🧿 ۴ ماهگی
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو نیلو مامان جوجو نیلو هفته هفدهم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری