بنظر من که برو بهتره همه ی اعضای بدنشو چک میکنن جنسیتش کامل مشخص میشه
دکتر بهت میگه ک بری یا ن
من خوندم اگه خدای نکرده غربالگری اول مشکل داشته باشه میفرستن
یاهم اونایی ک براشون فرقی نداره حتما میخوان انجام بدن پس برو ببین دکترت چی میگه
دکتر من گفت غربالگری ها رو برو اکو قلب بو
بله حتما واجبه
بنظر من که برو بهتره همه ی اعضای بدنشو چک میکنن جنسیتش کامل مشخص میشه
بابد ببینی نظر دکترت چیه، برای من اولی خوب بود دیگه دومی رو لازم ندونست ولی بعضی دکترا مینویسن
دکتر منو نفرستاد گفت نیازی نیست انجام بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.