۱۰ پاسخ

منم اوزیل پلاس میخورم متفورمین میخورم آنقدری که من دارو خوردم جور وا جور که نگو سه سال تمام خوردم گریه کردم آخر دیدم نشد پل مردم اوج نا امیدی حامله شدم حتی 23روز گذشته بود و من خبر نبودم
حالا 6ماه هست برای دومی اقدامم منم اوزیل پلاس میخورم متفورمین امگا یه ویتامین A دیگه نه قرص میخورم نه اقدام میکنم برای دومی خسته شدم 🥺🥺🥺🥺🥺

داروها ازاد حساب میشه مخصوصا اوزیل پلاس به کل ازاد

تایپ ها تو دیدم گلم انشالله بزودی مشکلت حل بشه و با یک بی بی چک مثبت بیای بگی حامله هستم 😁❤️🤲🤲گلم شوهرت چند سالشه ؟

اینا خوبن
ما ۳ هفته پیش ۱۵ تا آمپول hcg خریدیم ۶میلیون و ۹۸۰ ت🫠🙂

پیش کدوم دکتر میرید

منم دیشب دارو گرفتم شده 2 و 100💔🥲

عههه چقد رو فرشی مامانم بود یه لحظه فک کردم شاید تایپک خودم هست با دوفامد و اوزیل که قبلا میخوردم اونجا عکس گرفتم شاید😂😂

اگه بیمه باشیدبابیمه کمتر حساب میشه

اره من اولین شب دوفامد رو خوردم پریود شدم

منم اوزیل پلاس میخورم

سوال های مرتبط