۴ پاسخ

نئوتادین هم امتحان میکردی عزیزم

نئوتادین بده اسپری سدیم کلراید بزن تند تند بینیشو تمیز کن

یه دکتری میگفت کاری با ابریزش بینی نداشته باشید به زور قطعش نکنید بزارید بیاد اگر خشکش کنید با دارو و جلوشو بگیرید بعدا میشه سینوزیت خدایی نکرده

دکتر .

سوال های مرتبط