۱۷ پاسخ

من جفتشو میریزم با مایع خالی حس خوبی ندارم انگار لباسا خوب تمیز نمیشن

این نصاب که اومد برای من نصب کرد گفت پودر بریز روی لباس تو لگن مایع فقط بریز بالا .بعد گفت سعی کن بیشتر پودر نریزی

مایع لباسشویی و نرم کننده

تاید میگن رسوب میکنه زیر تانک و....

مایع دورتو میزنم برای لباسای رنگی برای لباسای مشکی هم مشکین شوی پرسیل

من فقط مایع لباسشویی استفاده میکنم
از همون بالا هم مایع میریزم
مایع خیلی بهتر از تاید هستش
من سافتلن سبز کامفورتبنفش اکتیو آبی بوژنه سبز استفاده میکنم عالین بوی خیلی خوبی ب لباس میده

مگه میشه داخل لباسا ریخت؟
با آب کشی اول همش میره که...

من توی جا پودری مایع لباسشویی میریزم از همون اول اصلا تاید نریختم
هم لباس ها تمیز تر شسته میشه و جای پودر نمیمونه
هم لباسشویی میگن دیر تر خراب میشه

من مایع میریزم

من تو جا پودري هيچي نميريزم توي لباسا پودرو مايع ميريزم تميز ترم ميشن

مایع .نرم کننده

تو جا پودری مایع نریز رو لباسا مایع بریز خیلی خوبه...هم بوی مایع رو لباس دوبرابر میشه و میمونه هم تمیز تر میکنه لباسارو

بستگی ب لباسا داره اگ حس کنم کثیفن جفتشو میریزم
چون هرروز لباسارو عوض میکنم فقط بخاطر اینکه تنم بوده میشورم اینارو فقط مایع میریزم

مایع

فقط مایه و بعدش نرم کننده
تاید لباس رو خراب میشه
من فقط برای زیر لباس و دستمال و اینا استفاده میکنم از تاید

مایع لباسشویی و نرم کننده

فقط مایع و نرم کننده

مایع .

سوال های مرتبط