نه عزیزم اونا بنده های برگزیده خدان
مارو نبین که بچه های خلال دندون بزرگ میکنیم😂
میخوای بیای کپ روبیکا
عیجبه ارع
عزیزم ژنتیکیه خب قد پسر من95 هم خانواده من قد بلندن هم شوهرم. من خودم 170 شوهرم 185 داداش خودم190
از بندگان برگزیده خداوند هستن😁😁
من خودم قد بلندم شوهرمم قد بلند و درشتیم ولی انگار بچه ما ژنتیکش با ما فرق داره😂
ولی من دوس دارم ریزه میزه دلربا تر
پسر من قدش یک متره با وزن ۱۳۵۰۰
ژنتیکیه باباش ۲ متره ولی خودم ۱۵۰ باباش هیکلی و درشته پسر بچه ام به پدرش میره دیگه البته خانواده خودم و پدریش همه درشتن و هیکلی یه من کوچولو موندم 🤣🤣
دختر منم قدش ۹۵بود وزنشم خوبه چون من و پدرش هم قد بلندیم هم هیکلی بچه ب کی میخواد بره
دختر من والا بزور 12شده بود باز اونم مریض شد لاغر کرد
قدش هم 87بود
ژنتیکیه عزیزم دختر منم ۹۱قدش وزنش ۱۴من و باباش دوتامون درشتیم کلا
یا دروغمیگن یا خوش شانسن پسرمن قدش۸۲بود بردم چکاب
ن اصلأ عجیب نیست من و همسرم قد بلندیم ..بچه هم ب ژنتیک میره..
چرا عجیب ؟ قد و وزن ژنتیکی هم هست عزیزم ربطی حتما خوراک اینا نداره ولی تغذیه خوب هم موثره
نه عزیزم دخترمن ۹۳ قدش ۱۳۹۰۰ وزنش
چرا عجیب باشه؟
من خودم قدم ۱۷۰ شوهرم ۱۹۳ بچه هم مسلما قد بلند میشه
دختر من پیش اینا خیلی کوچولو موچولوهه
نمیدونم چی میدن به بچه هاشون که ما نمیدیم دختر من بزور ۸۵ سانته
پس من چی بگم وزنش 20 بودو قدش 98 😑 خودمم متعجبم البته ژنتیکه فک کنم
چیش عجیبه من پسرم ۲۰ ماهگی قدش ۸۹ بود وزنش ۱۳۳۰۰ خب تا دو سالگی بلند تر میشه قدش دیگ البته ک شوهرمم قد بلنده
عزیزم دختر منم ۹۲ بود ولی وزنش نسبت یکونیم سالگی یک کیلو کم شده هیچ استپ وزنی کرده جلو نمیره بچه با بچه فرق داره تا دوسالگی خیلی خوب بود الان چن وقته همونجوری مونده
خب بچه د شتی ان،همه مدل هست دیگه
خالی میبندن
مدیونی فک کنی حسودیم 🤪
عجیبش چیه چرا باید دروغ بگیم؟😐
من پسر ۹۶ قدش بود و وزنشم ۱۵۵۰۰
به ژنتیک و قد و وزن تولد هم بستگی داره
عزیزم پسر منم وزنش ۱۵.۵۰۰ قدش ۹۴ هست
ژنتیکه من پسرم تا ۲۱ماهگی وزنش ۱۲کیلو بود یهو ک قد میکشن لاغر میشن الان ۱۲کیلو ۶۰۰بود با قد ۸۶دکترم گفت نرمال همه چی اوکی
ژنتیکه عزیزم🤍
شاید ژنتیکی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.