#گعوارع #اضافه وزن#دختروپس#بچه داری#سوال#فرزندصالح

تصویر
۹ پاسخ

ما حلوا درست میکنیم همیشه

الویه خوبه بنظرم..نگران سرد و گرم شدنش هم نیستی

اش سیر کنندس کنارش همیشه نون پنقر سبزی میزاریم

سینه مرغ آبپز کن با ادویه و پیاز ریش ریش کن یه پیاز رنده درشت کن تو ماهیتابه روغن بریز سرعت کم بعد که طلایی شد مرغ های ریش ریش رو بهش اضافه کن تففت بده ادویه همچین بهش بزن آویشن هم بزن بعد زیرشو‌کم کن روش رو پنیر پیتزابریزکلا پنیر روش رو بگیره در ماهیتابه رو ببند کم کم کن زیرشو پنیر آب بشه بعد که آب شد بریز بین نون ساندویچی با خیارشور و گوجه خیلی خوشمزه میشه

ساندویج مرغ

بنظرم کوکو سبزی کتلت یا سمبوسه هم خوبه

سالاد الویه، سوسیس بندری، کوکو سبزی، کوکو لوبیا، کوکو سیب زمینی ، اینا هم خوبه

من آش ربی درست میکنم خیلی خوشمزه س آسونم هست 😁 خواستی بگو بهت بگم

ما اکثرا کنار اش نون پنیر سبزی میزاریم اش سیر میکنه ادمو

سوال های مرتبط

مامان جاناکوچولوم مامان جاناکوچولوم ۴ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ سالگی
مامان جاناکوچولوم مامان جاناکوچولوم ۴ سالگی
مامان جاناکوچولوم مامان جاناکوچولوم ۴ سالگی
مامان نازنین زینب مامان نازنین زینب ۵ سالگی