۱۱ پاسخ

ترنجبین دم کن خیلی خوبه

من وقتی میبینم ارام دفع نداره و یبوست گرفته فقط بهش پوره کدوحلوایی میدم با یه کوچولو روغن زیتون

اخ اخ گلابی بده اصلا رودستش نیست🥴🥴😂😂😂😂😂

فقط هر روز شکمشو ماساژ بده با روغن خوراکی های ملین رو طولانی مدت بدی روده هاش تنبل میشه خدای نکرده و خیلی ضرر داره

روغن زیتون یا کره بریز توی غذاش گلابی هم خیلی خوبه براش

دختر منم مشکل یبوست داره دکتر گفت تو تشت آب ولرم بزار چند دقیقه بمونه پاهاشو داخل شکم ورزش بده دور مقعدشم روغن زیتون بزنم دور نافشم با روغن زیتون ماساژ بدم تو غذاهاشم سبزی جعفری و آلو بریز اینارو دارم انجام میدم ببینم چی میشه

گلابی پوره کن بده

الو بریز تو غذاش با کره یا روغن زیتون

یعنی مدفوعش سفت میشه

قطره بی بی کر
شیاف گلیسیرین

پروکید پویا بده

سوال های مرتبط