۱۱ پاسخ

در نزار

بریزش

نون لواش بزار روش درشم نیمه باز بزار خوب میشه

درشو باز بذار زیرشم روشن باشه بهتر میشه

نون خشک یا نون لواش بزار روش

کاری نمیشه کنی فقط میشه بهش ماست بزنی کوفته برنجی درست کنی

بگو مدل چینی ژاپنی درست کردم
اونا شفته میخورن
اره خلاصه کم نیار خواهر😁

شیر اضاف کن
شیر برنج میشه 😑 راهی نداره خواهر

دوباره دون دونش کن بزا تو افتاب خشک شه مجدد درست کن😛

کاریش که نمیشه کرد فقط یه تیکه نون خشک‌بذار روش یکم‌بهتر میشه

کاری نمیشه کرد

سوال های مرتبط