خانما طبیعیه بچه یروز خیلی بزنه یروز اصلا نزنه یا یکبار بزنه؟؟

۵ پاسخ

بله.

اره برا من اینجوریه
ی روز کشتی میگیره ی روز خیلی اروم بزور حس میکنم

تو هفته شما اره عزبزم
تا ۲۴.۵ مرتب نیست

اره عزیزم

منم اینجوریه

سوال های مرتبط