سودو کرم بگیر براش عالی
من سودا کرم استفاده میکنم با کرم چیکو
عالین جفتشون
قیماشونم سودا کرم 980خریدم
کرم سوختگی چیکو 1100خریدم
سودا کرم عالیه خیلی هم داخلشه
من کرم اردن گرفتم عالیه تا حالا که نسوخته قیمتشم مناسبه کلیم داره
من پک بهداشتی فیروزگرفتمتوشکرم سوختگیهم داشت گفتن خیلی خوبه
کسی وازلین استفاده کرده ببینه خوبه یا نه؟برام سواله؟از یه نفر شنیدم گفت خوبه
پماد پیشگیری از سوختگی زینک فیروز و پماد سوختگی سودا کرم ، دوتاش خوبه
کرم کالاندولا بگیر اصلأ بو نمیده
پمادش که افتضاح
تو بیمارستان برا من زینک اکساید دادن برا سوختگی استفاده کنم
اردن بزن
روغن جامد یا حیوانی هم خیلی خوبه
عزیزم من شنیدم کرم روغن ماهی مینو خیلی خوبه ولی کم گیر میاد
ولی بجای پودز بچه کرم تالک فیروز بگیر همونه حالت کرمی
کرم تالک بزن خب
کرم پناتن خوبه . سایت نی نی تگ داره. https://ninitag.com/
پناتن از همه بهتره
من شنیدم روغن نباتی خیلی خوبه
پماد آردن
کالاندولا سنسی رد مارک نئودرم بگیر اونو میزنم من
اره پودر سرطان زاست نزن همون کرم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.