رسم دیدن نوزاد و زائو تو شماها چحوریه؟

۱ پاسخ

روزی که از بیمارستان میری خونه درجه یکا میان خونه..مث عمه و خاله و اینا
دیگه تا روز ۷ کسی نمیاد
روز ۷ یا ۱۰‌ یه آش و یه کاچی درست میکنیم عصر همه فامیلا میان میخورن جشن میگیرن بزن و برقص..بعدم کادو میدن و‌میرن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری