سلام
خداروشکر منم زایمان کردم دیشب
طبیعی🫡🫡

۷ پاسخ

عزیزم میشه تجربتو بگی

مبارک باشه عزیزم
کدوم بیمارستان بودی؟

مبارک باشه عزیزم

عزیزم از تجربه زایمانت هم بگو برا ماها😬

مبارک باشه عزیزم

مبارک باشه بسلامتی عزیزم😊

عزیزم به سلامتی 😍
منم پس فردا زایمانمه طبیعی با دارو
خیلی استرس دارم،چطور بود شما زایمانت

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 ۷ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۷ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی