سلام منم خداروشکر زایمان کردم طبیعی

۱۱ پاسخ

خدارو شکر

به سلامتی حتما از تجربت بگو

مبارکه عزیزم قدم نی نیت خیر باشه الهی💖
نی نی چندکیلوبود؟چندتا بخیه خوردی؟

مبارکهههه

مبارکه عزیزم ♥️ زایمانت چطور بود؟

وای زایمان کردی تودختر..مگ چن سانت بودی ک زایمان کردی..بهنام پور اومد بالاسرت؟خوب بود؟

به سلامتی😍🥰سخت بود یا آسون

بیا و از تجربت بگو مامان

مبارکه ب سلامتی عزیزم
چطور بود راضی بودی ؟بچه چندم؟ماماخصوصی داشتی ؟
ورزش میکردی

مبارک باشه عزیزم به سلامتی 🥰🥰

بسلامتی قدمش پر خیر وبرکت باشه🥰🥰زایمانت چطور بود؟

سوال های مرتبط

مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۱۲ ماهگی