منم زایمان کردم خداروشکر ،۳۹هفته و دو روز،طبیعی

۱۴ پاسخ

عصبانی شدی اخرش اومد دیدی😂

عزیزم بسلامتی 🥺❤️

با امپول فشار زایمان کردی یا خودش دردت گرفت؟

مبارکت باشه

گلم داخل بارداریت شیاف پروژسترون استفاده نکرده بودی؟؟ اینکه میگن ممکنه باز نشه دهانه رحم راسته؟؟

عزیزم مبارکه 😍❤️

مبارک باشه عزیزم❤️😍

مبارکه عزیزم

مبارکه از زایمانت بگو

عزیزم سخت بود؟لطف میکنی تجربه توبگی

به سلامتی عزیزم ان شاالله خداحفظش کنه

مبارکه عزیزم

به سلامتی مبارکه عزیزم 😍🥰💖

تجربتو بگو لطفا

سوال های مرتبط

مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد