من سه ماهگی سوراخ کردم گوش دخترمو با انژوکت
گوشواره اولی که میندازه تا دوماه در نیار روزی دوبار با سرم سدیم کلراید با گوش پاکن ضدعفونیش کن بعد یه لایه نازک پماد جنتامایسین بارم با کوش پاکن بزن بهش
اصلا عفونت نمیکنه و اذیت نمیشه 😊
من دوماه پیش سوراخ کردم با دستگاه
همونجا گریه کرد توماشین ساکت شد دیگه
منم دیروز بردم سوراخ کرد
با انژو سوراخ کرد همون موقع هم گوشواره طلا گوشش کرد خیلی خوب بود
همونجا گریه کرد بعدش آروم شد امروز خداروشکر خوبه فقط پماد چشم تتراسایکلین میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.