نه ربطی به قیصی ها ندارهد، سرماخوردی احتمالا
اصلاایناخوب نیس منم میخورم همینطوری میشم گلوموبشدت میسوزونه
اتفاقا اینارو منم میخرم میخرم.
ولی میشورمش ۵دقیقه داخل اب خیس میکنم بعد ابکشش میکنم بعد میریزم رو دستمال تو هوای خونه خشک میشه یه نصف روز کافی بعد میخورم خیلی خوشمزه میشه حتی سامیار هم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.