۵ پاسخ

نان خوبه منم‌نان میدم

فک کنم الان شیشه نمیگیره بچه باید با سرنگ و قطره چکون بدی .

بیو میل بده هم وزنشو بالا میبره هم از سینت زده نمیشه

منم نان میدم خوبه

من آپتامیل میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی