بچه ی ی ماهتون سرماخورده بود چیکار کردین؟

۶ پاسخ

هیچی بدبختی کشیدیم تا خوب شد.چنتا اطفال بردیم دارو دادن

بخور سرد تو خونه روشن بزار پهلوهاشو با روغن زیتون چرب کن سرشو چرب کن کلاه سرش کن گرم نگهش دار

از کجا فهمیدین سرما خورده ؟

علاعم سرماخوردگیش چیه

پسر من دو هفته ای میشه سرما خورده قطره و اسپری میزنم از قبل بهتره ولی هنوز بینیش خر خر میکنه و کیپ میشه

من بردمش بیمارستان...قطره اینا داد زود خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان هدیه ی خدای بزرگم(پرنسا جون) مامان هدیه ی خدای بزرگم(پرنسا جون) ۱۴ ماهگی