یه روانی هستم
ببین خداروشکرخوبه
اما اگر حوصله نداری نیار واقعا
اولی حسودی میکنه
کارای خونه هست
کارای بچه ی اول هست بااینکه6سالشه
نیاز داره باهاش وقت بگذرونم نمیتونم اونقدری
کرم میریزه بهش
منم اعصاب ندارم اونقدری
کمکی ندارم
ضعیفم شدم
بذار بچه ی اولت کامل از آب و گل دربیاد و کمکت باشه
کمکی داشته باشی
اعصاب و بدنت خوب باشه بیار
وگرنه هم خودت هم اونارو نابود میکنی
از دور قشنگه اما تو گوش میغتی سخته واقعا
نه خوب نیس ناشکری نشه ولی خیلی سخته دیگه به کل مگه خودت و فراموش کنی
اولش سخته بعدش خوب میشه.هرچی تفاوت سنیشون کمتر باشه بهتره.تفاوت سنی زیاد باشه حسادت بچه بزرگتر بیشتره.طبق تجربم میگم
اصلا راضی نیستم رسما دیوانه شدم با وجودی که دخترم شش سالش. تموم کرده
من که چهار فرزندی دیگ دارم دیوونه میشم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.