۲ پاسخ

بنظرم خوبه نگران نباش

نوزاد تا تو شکمه تو محیط پر ابه موقعی خارج میشه ابای جذب شده به پوست و بدنش دفع میشه وزنش کم میشه بعد دوهفته دوباره با تغذیه اینا وزن میگیره
اره وزنش ماشاالله خوبه

سوال های مرتبط