۵ پاسخ

منم مث شما فکر میکنم بچم وزن نمیگیره، اول 2600 بود تو 15 روزگی شد 3300 تو 40 روزگی 4کیلو اما خب نمیدونم چرا دست پاهاش یکم گوشت نگرفته

شیرخشک عوض کن
هر سری دفع داره؟

من نان ۱ میدم خوبه

برا یک ماهگی نبردی؟

عزیزم بگرد براش سیمیلاک پیدا کن برای وزن دهی خوبه من گرعتم ولی به بچم نساخت دلپیچه میشد اگه بسازه خوبه

سوال های مرتبط