۲ پاسخ

دکتر به من گفت تا 9ماهگی میوه نده فقط سوپ و فرنی و پوره میدم

دختر من نه ماهشه ولی من برای وزنش روزی یک میوه دادم
تو پستونک میوه‌خوریش موز گذاشتم فرداش سیب و پس فرداش گلابی اینطوری ادامه دادم

تو سرلاکش هم پودر پسته و بادام و گردو ریختم وزنش خوب رشد کرد

سوال های مرتبط