۶ پاسخ

دخترم منم میگه مرسی می‌خوام براش بمیرم

نیکم میگه مرسی مامان
اینقدر قشنگ میگههههه اینقدر قشنگ میگهههه میخوام بمیرم براش 🫠🫠🫠

پسرمنم دوسه ماهه ممنون رومیگه
فقط همینو بلده😂

عزیزمممم😍

ای جونم ❤️❤️❤️
پانی من میگه مسی وقتی میگه جون میدم براش

پسچرا نمیخوریش 😋😋😋

سوال های مرتبط