۷ پاسخ

چقدر غمناک نوشتی گریم گرفت😢

😭🥺💔

خیلی سخته آخ یادم میاد ارینم لباسم میزد بالا هی ایش ایش میکردم تمام غم عالم میومد تو دلم حالا هم دارم فکر میکنم میخوام دومی بگیرم افسرده میشم از حالا دارم بهش فکر میکنم اشک میریزم

من تا قبل ۲۲ ماهگی اصلا نمیتونم ب گرفتنش فکر کنم
هر لحظه هم یادش میوفتم غم عالم میاد تو قلبو جونم 💔❤️‍🩹

منم چهار روزه گرفتم داغونم😭😭

دختررمن که خودش کلا شیر نخواست

وای عزیزم منم همش تو فکر اینم چطور از شیر بگیرمش چون اصلا دلم نمیاد😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط