۱۲ پاسخ

چندرغاز میزارن رو کالابرگ از اونور اجناسو تا سرحد مرگ گرون بعد میگن داریم تنظیم بازار میکنیم این نتظیم بازار نیست تنظیم جیب مبارکشونه خدا لعنتشون کنه

والا اگه نفری ۲تومن هم بده دولت بنظرم با این تورم وگروهی کمه امروز یک شونه تخم مرغ خریدم ۵۲۰ تومن

اگه بخوان واقعا گره ی مردمو باز کنن و مردم بتونن یه خرید معقول داشته باشن برای یک ماه و اینکه مطابق بااین افزایش قیمت سرسام اوری باشه که الان داریم می بینیم باید نفری ۱۰ میلیون بدن که واقعا بشه همه ی گروه های غذایی رو مردم تهیه کنن
اینکه قیمتا نسبت به دوره ی اول کالابرگ تقریبا ۴_۵ برابر شده ازاون طرف بیان یه تومن کالابرگو اضافه کنن که فایده نداره..تو همون دی ماه هم با نفری ۱ تومن خیلی نمیشد خرید کرد چه برسه به الان!!!😕

همینم به زودی قطع میکنن

پتروشیمی که زدن تمام‌موادی که ازپلاستیکه افزایش چتدبرلبری میخوره یا نایاب میشه

هر چی بدن کمه
روغن ۱.۵ لیتر میخاد بشه ۱ میلیون و خوردا

من تو اخبار دیدم وزیر صمت گفت امکانش هست افزایش بدن

یه چسه میاد روش قیمت ها ده برابر میشه و شده یه روغن ۲ تومنه الانشم

تخم مرغ شده دونه ای ۲۰ تومن
مرغ کیلویی سیصد خرده ای 🤦‍♀️🤦‍♀️

به همه خانوارا میدن یا فقط اونایی که یارانه میگیرن ما یارانه مون دولت قطع کرده شش ماهه

چی قراره سرمون بیاد خدا میدونه

یعنی برای ماه بعد میریزن یا چی

سوال های مرتبط