هفته ای یه دونه بخور چون ویتامین داره منم دارم شیر نمیدم دیر به دیر میخورم چون چاق میکنه
نه هورمونات و بهم میریزه پرولاکتین داره که شیر و زیاد میکنه
من اینم میخورم مولتی ویتامین هم میخورم اخه دخترم شیر مادر میخوره الان که میگید ویتامین داره اوردوز نکنم 🤣🤣🤣ولی اینا رو میخورم هنوز بدنم درد میکنه
همسرمم رفته ۵ بسته خرید قبل عید 🤣🤣🤣🤣
این برای شیردهیه دیگه چرا بخوری؟
اگه شیر نمیدی دیگه لازم نیست بخوری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.