۵ پاسخ

هفته ای یه دونه بخور چون ویتامین داره منم دارم شیر نمیدم دیر به دیر میخورم چون چاق میکنه

نه هورمونات و بهم میریزه پرولاکتین داره که شیر و زیاد میکنه

من اینم میخورم مولتی ویتامین هم میخورم اخه دخترم شیر مادر میخوره الان که میگید ویتامین داره اوردوز نکنم 🤣🤣🤣ولی اینا رو میخورم هنوز بدنم درد میکنه
همسرمم رفته ۵ بسته خرید قبل عید 🤣🤣🤣🤣

این برای شیردهیه دیگه چرا بخوری؟

اگه شیر نمیدی دیگه لازم نیست بخوری عزیزم

سوال های مرتبط