۵ پاسخ

من نه نخریدم

حکیم بانو که نه ولی از یه جا دیگه گرفتم آره خوب بود

من چن تایی خریدم خیلی خوب و تمیزه

من اصلا نمیخرم ترجیح میدم خودم از اینایی که دارم درست کنم می‌دونم چی به چیه

نميدونم چرا حس خوبي بهش ندارم

سوال های مرتبط