۶ پاسخ

واییییییییییی آره منم پا ب پاش گریه کردم

منم یک هفته بعد

اره هم ختنه هم واکسن خیلی بچه ها اذیت میشن پسر من یه روز کامل گریه میکرد از درد 🥹

مگ به چه روشی ختنه کردی؟؟

عزیزم😭لیامم باید چهار شنبه ختنه بشه

عزیزم چطور بود خیلی اذیت شد🥲؟؟ منم چند روز دیگه باید ببرم دارم میمیرم از استرس

سوال های مرتبط

مامان جانان💗کیان💙 مامان جانان💗کیان💙 ۱۳ ماهگی
مامان هامان وهاکان مامان هامان وهاکان ۱۴ ماهگی