چقدر قشنگ استیکرایی که به دیوار زدین رو از کجا گرفتین هزینش چقدر شد؟
عاشق دیوارش شدم خیلی نازه من پردمو این مدل گرفتم 😂کاغذ هم ساده زدم خیلی نازه رنگین کمون
ووویی خیلی گوگولیهههه😍😍😍سبد نظم دهندشو از کجا گرفتی گلی
خیلی خوشگله عزیزم😍🥹🥹
اون موشارو از کجا سفارش دادی خیلی گشتم ولی هیچ کدوم اینجوری نبودن میشه ادرسشو لطف کنی
خیلی قشنگه🥹عروسکا پیج دارن؟
عزیزم سبد لوسیونو از کجا گرفتی؟؟
مبارکش باشه
عزیزم اون سبد نظم دهنده رو از کجا گرفتی
چه نازه
این استیکرارو از دیوار آبنباتی یا همون کندی وال سفارش دادی؟ هزینه ارسالش تا رشت چقد شد
منم میخوام تدی سفارش بدم
عزیزم برچسب دیوار هارو از کجا گرفتی؟
خیلی نازه🩷😍
به سلامتی گلم. جا لوسیونی رو از کجا گرفتی سایت چیزی نداره منم بگیرم
چقدر خوشگله 😍 مبارکهههه
عزیزم سبد نظم دهنده رو از کجا خریدی ؟
خیلی به دلم نشست
خیلی قشنگه
اینا که به دیوار زدی، استیکره؟ قابل کندن هست؟
الهی چقد قشنگهه😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.