۶ پاسخ

۲۷۰۰.

با وزن بالا بچه زایمان طبیعی سخت نیس؟

فک کنم ۳۵۰۰…دردش درحدی که پاااااره شدم یعنی قشنگ جر خوردم افتضاااااح چون بدون درد رفته بودم و اصلا دردم نگرفته بود

من ۴۰ هفته کامل زایمان کردم دخترم ریز بود ۲و۷۰۰

۳ کیلو و ۸۰۰ اگه اشتباه نکنم ساعت ۷ شب با درد هر ده دقیقه بستری شدم حدودا ۴ سانت بودم رفتم بیمارستان تا بستری شدم ساعت ۸ شد امپول فشار ۸ زدن و ۸ و نیم دردای شدیدم شروع شد ساعت ۱۱ پسرم دنیا اومد و به محض دنیا اومدن هیچ دردی نداشتم هیچ دردی خوب بود در کل زیاد عذاب نکشیدم اما بعد زایمان افتادگی مثانه گرفتم و هنوز درمان نشدم

۳۷۵۰بود درد هم بستگی به بدنت و تحمل درد داره من اپیدورال داشتم دردم در حد درد پریودی بود

سوال های مرتبط