۲۷۰۰.
با وزن بالا بچه زایمان طبیعی سخت نیس؟
فک کنم ۳۵۰۰…دردش درحدی که پاااااره شدم یعنی قشنگ جر خوردم افتضاااااح چون بدون درد رفته بودم و اصلا دردم نگرفته بود
من ۴۰ هفته کامل زایمان کردم دخترم ریز بود ۲و۷۰۰
۳ کیلو و ۸۰۰ اگه اشتباه نکنم ساعت ۷ شب با درد هر ده دقیقه بستری شدم حدودا ۴ سانت بودم رفتم بیمارستان تا بستری شدم ساعت ۸ شد امپول فشار ۸ زدن و ۸ و نیم دردای شدیدم شروع شد ساعت ۱۱ پسرم دنیا اومد و به محض دنیا اومدن هیچ دردی نداشتم هیچ دردی خوب بود در کل زیاد عذاب نکشیدم اما بعد زایمان افتادگی مثانه گرفتم و هنوز درمان نشدم
۳۷۵۰بود درد هم بستگی به بدنت و تحمل درد داره من اپیدورال داشتم دردم در حد درد پریودی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.