مبارکه چند روز تاخیر داشتی گلم ؟
انشالله بسلامتی
دکتر خوب در اراک کسی رو می شناسید
نمیدونم دقبق تاخیرم س روزه ولی لکه بینی داشتم ی هفته پیش
مبارکه ببر پیش دکتر بهت میگه
عدد بتات چن بود؟چندم تاخیر آزمایش دادی ؟
تا ۸ هفته سونو نرو
دکتر برو ببین چی لازمه استفاده کنی
مغزیجات و سبزیجات وروزی ی تخم مرغ و ی لیوان شیرم تو برنامت داشته باش
برو دکتر بهت قرص اسید فولیک و ویتامین د۳ بده
منتظر بمون ۷ هفته برو سونو قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.