بچه ها خب من الان که ازمایشم مثبت شده باید چیکار کنم؟ 🥲

۲۰ پاسخ

ساك بارداري با بتا 1500 الي2000 حدود 5/5 الي6 هفته ديده ميشه قلب 7 هفته كامل بهترين زمان 8 هفته كامل و اگر لقاح دير شكل گرفته باسه تا 10 هفته براي ديدن قلب هم زمان هست

عزيزم 👈🏻با توجه به هرآنچه پزشك شما تجويز و توصيه كرده يا حساسيت و منع مصرف داريد، شما ميتوانيد هر مواد غذايی و آجیل و میوه و هرچیز مقوی و سالم فصل بارداریتون مصرف کنید زیاده روی در هرچیز ممنوع

ماه اول (قلب)💚
اسید فولیک یک مجازه دوز بیشتر دکتر باید تجویز کند.یک لیوان شیر چند خرما هروز.هروز صبح یک عدد سیب شیرین.انجیر خشک.نان جو.سوپ جو.گردو.بادام درختی.انارشیرین(اگر فصل انار نبود میتونید آلو.گیلاس وهلو مصرف کنید)اگر تمایل داشتید هروز دو عدد خرما سوره قدر بخوانید ناشتا میل کنید.

ماه دوم(چهره)💚
کلسیم و ویتامین Dباتوجه به تجویز دکتر.نخود.لوبیا.اسفناج.بادام درختی.کلم بروکلی.مخلوط بادام پودر شده+عسل(مصرف یک الی دو قاشق در روز مجاز).سیب شیرین.اگر تمایل داشتید هروز دو عدد عناب سوره توحید بخوانید
ناشتا میل کنید.(برای کل دوره بارداری برای زیبایی جنین گلابی.هلو.به.انارشیرین.سیب شیرین.هروز یک قاشق روغن زیتون یا خود زیتون که با عث سفیدی پوست نوزاد میشه توصیه شده)

ماه سوم(تارهای صوتی)💚
مرغ.تخم مرغ.گوشت کم چرب.حبوبات.آجیل.مرکبات.دانه سویا.انجیر خیسانده در آب.هر هفته مقداری گندم.همینطود کندر که عطاری داره هروز ناشتا اندازه عدس میل شود⛔افرادی که از اول بارداری اسید فولیک مصرف کردند یا تو مناطق خشک وکویری هستند ممنوع هست مصرف زیاد کندر باعث بیش فعالی می‌شود.یک لیوان شیر و خرما هروز.اگر تمایل داشتید هروز یک عدد سیب شیرین آیه الکرسی بخوانید ناشتا میل کنید.

ادامه مطالب میتوانید به تایپیک های پروفایلم پست تغذیه در بارداری و‌ممنوعات تغذیه مراجعه کنید.

سلام عزيزم مبارکه ☺️🌱💚بعد گرفتن ازمایش بتا مراجعه ميكنيد دكتر ازمايش اوليه مينويسه كه بر اون حسب ويتامين مورد نياز تجويز كنه چون فقط اسيد فوليك يك مجازه بقيه ويتامين ها بر حسب نياز بدن هر شخص چون ويتامين ها همينقدر كه مفيد مصرف زيادش مضره تجويز كه شد اگر شرايط خاصي نداشتيد تا سونو هشت هفته كاري نيست
این
انتخاب خود شماست كه بريد زير نظر بهداشت اسید فولیک و ویتامین و‌چکاپ نیاز هر ماه شما رایگان دریافت کنید و ازمايش ها و سونو های اصلي هم عین بعضی متخصص ها ميفرستن بیرون بعد چک کردن اگه نرمال باشه که هیچ اگه مشکوک باشه میگن برو متخصص نظر بده
حالا عین متخصص که شاید از بعضیشون راضی نباشید بعضی شهرها هم ممکنه بهداشت خیلی خوب با رسیدگی ودقت خوبی داشته باشه و بعضی شهرها نه...
و يا اينكه اگر میخواهید سزارین بشید یا حالا به هر دلیلی که خودتون دوستدارید از اول بريد زير نظر متخصص كه اگه رفتيد زير نظر متخصص نياز به رفتن بهداشت نیست فقط هروقت دلتون خواست ميتونيد مدارک پزشکی و سونو تشكيل قلب ببرید پرونده باز كنيد كه براي واكسن هاي نوزاد نیازتون میشه و بايد هميشه بريد بهداشت

اخ جون مبارک باشه عزیزم

فقط میتونم بگم خدایا شکرت خدای مهربون ما یکی از بهترین بنده هاشو برای مادر شدن انتخاب کرد😍😭🤍

مبارکه عزیزم 😍

اووووووو😍💃🏽💃🏽💃🏽مباااارکه
خوش خبر باشی دخترررر

شوهرت چی گف🥹

مبارکه عزیزدلم😍اول باید بری پیش متخصص پرونده تشکیل بده برات بعد واست قرص و آزمایش و سونو مینویسه
البته سونو تا ۸ هفته نری خیلی بهتره

برو پیش دکتر و آزمایش رو بهش نشون بده و طبق نظر دکتر پیش برو

اخی عزیزم مبارکت باشه 🥲❤️

مبارکه عزیزم 🤩🤩🤩

بابا تو که تعیین جنسیت هم کردی مامان ابولفضل 😍😍😍
هیچی عشق و حال کن
خوب بخور که دو هفته دیگه حالت تهوع هات شروع میشه تا هفته دوازده 🥲🥲😅

عزیزم علائمت چی بود؟

مبارکه عزیزم ،باید بری سونو که ببینه کیسه داخل رحم هست به سلامتی و همه چی مرتبه ، تحت نظر پزشک هم ویتامین دی و کوآلی فول بخور و پزشک برات یه چکاپ اولیه مینویسه خون و ادراره و باید ناشتا باشی که طبق اون بهت مکمل یا قرص بده

مبارکه برچ زیر نظر دکتر برات سونو گرافی بنویسه
سعی کن تا سونو هم چیزای که برای تشکیل قلب خوبه مصرف کنی

بایدبری دکتر بهت داروبده
وازمایشات اولیه بنویسه
واسه سونوهنوز زوده

ذوق :)))))))

فولیک اسید شروع کن به خوردن
و هرروز مقداری خرما با شیر بخور آجیل هم فراموش نکن واسه تشکیل قلب خیلی خوبه😍
من خودم ازمایشم مثبت شد تا سنو قلب که رفتم بخاطر استرس حرفای دکتر کلا نرفتم پیش هیچ دکتری و بعداز اینکه رفتم سنو قلب و خیالم از قلبش راحت شد بفتم تشکیل پرونده دادم

نظریه ها مختلفه ولی اگ لک و چیزی نداشتی تا ۷هفته۱روز‌نرو دکتر
بعدش برو ک‌بری سنو قلب و ازمایش کلی اولیه انشالله🥰

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم هفته پانزدهم بارداری
مامان عرفان و عماد مامان عرفان و عماد ۴ ماهگی