منو فینگیل پسر شیطون 🩵دخملی هم خوابیده بود🩷

تصویر
۱۲ پاسخ

وای چقدر نازه چه حس قشنگی
امیدوارم منم چند ماهه دیگه ازین عکسا بگیرم

چقدر بچه هاتون بانمک هستن 😍😘

سلام اسم بچه هات کوردیه !؟ خودتم کوردی؟؟؟

عه جووون گلم وزن ۶ ماهگی پسرت چند بود

چه مادر و پسر خوشگلی🥹😍😍

🥰🥰🥰

ای جاان چقد بانمکه عزیزم خداحفظش کنه

جالب اسم دختر من سوژین خدا حفظشون کنه 😘😘

چجوری با دوتا بچه انقدر شیکید؟؟؟
حالا من.... !!!!🤣😭🤣🤣🤣😭😭

ای جانم 🌱
میشه درخواست بدی داشته باشمت 🙏

ای خدا چه فندقی😍😍

چ قاب قشنگی

سوال های مرتبط

مامان 🩷 نلا 🩷 مامان 🩷 نلا 🩷 ۱ سالگی
مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی
مامان روشاو روشنک مامان روشاو روشنک ۱ سالگی
مامان آتلیه ستیا مامان آتلیه ستیا ۷ ماهگی
مامان ویهان جون مامان ویهان جون ۱۱ ماهگی