یکی دیگ فردا صبح بزن
هیچی دیگه منفی دراومد یادم رفت بهتون بگم ولی یه خورده پریودیم نامنطم شده
تاپیک قبلی من لطفااااا
عزیزم چند روز بعد دوباره تست بزن انشالله که مثبته منم تست زدم هاله افتاده بود حالا منتظرم چند روز بگذره انشالله که مثبت باشه و خیره😍😍
یکی دیگه بزن حتماً
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.