خراب نمیشه من فقط کیک تولد درست میکنم با همزن میزنم . کیک معمولی شکلاتی یا هل و گردو رو با چنگال میزنم خودمو زحمت نمیدم حداقل با همزن دستی بزنم 🤣🤣
الآنم ی کیک در حال پخت هست بدون همزن و با چنگال زدم
زرده قاطی داشته باید اصلا زرده نداشته باشه
تخم مرغت سرد بوده، هم دمای اتاق باید باشه
چون سفیده رو خوب جدا نکردید وداخلش احتمالا زرده بوده
همیشه سفیده رو با وانیل و شکر بزنید تا هم بوش گرفته بشه هم حسابی سفید وکشدار بشه
کیک خراب نمیشه فقط کمتر پف میکنه
تخم مرغ تازه نباشه اینجوری میشه معمولا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.