۷ پاسخ

بله میده

پسرم من ب خاطر سرما خوردگی الان بستریه😭😭😭گفتن ریه اش هم درگیر شده😭😭😭😭

من خودمم مریض شده بودم همزمان با دخترم دوبار سرم زدن خودمم سرحال شدم

دختر من سرما خورده بود هفته پیش بردم پیش صالح زاده فقط قطره سدیم داد واسه بینیش واسه سرفه و خس خس سینش هم شربت لوراتادین داد از امروز بهتره خداروشکر

تبشو مرتب چک کن

نه اصلا هیچ دارویی نداره زیر شش ماه ولی مدام سینشو چرب کن پنبه بذار رو سینش ولی حواست باسه جابه جا نشه بره تو دهن بچه

بله بدختر من داد حتی دگزا هم داد

سوال های مرتبط

مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانانم مامان جانانم ۱۶ ماهگی