۵ پاسخ

پسر منم همینطور
فقط ابریز بینی دا‌شت که هفته قبلش سرماخورده بود

چه اشکالی داره گلم برو خدا رو شکر کن راحت دراومدن برا منم دعا کن بچم زودتر دندوناش دربیان خیلی اذیت میکنه

پسر منم🥲🥲🥲🥲 فقط اب دهن میریخت

اره دگ بابا خداروشكر

خوشابحالت خواهر مبارکه

سوال های مرتبط